2012. május 3., csütörtök

Egy évesek lettünk!

… és ahol pezsgő durran, ott ajándék is van! Bocsánat a koppintásért, de nagyon megtetszett ez a mondat amikor pár hete megláttam egy hirdetős újságon, nem tudom kihagyni.

Egy évvel ezelőtt nyílt meg a FABulous Textil webshop és bár korábban elkezdődtek már az anyag beszerzési munkálatok, gondoltam az első megrendelés beérkezését tekintem a NAGY napnak. Május 7-én fogunk pezsgőt bontani, de mindenképpen Veletek, kedves vásárlóimmal és olvasóimmal is szeretnék ünnepelni.
Hosszú volt ez az egy év. Sőt talán hosszabbnak tűnt, mint amilyen valójában volt. Sokat tanultam a kisebb nagyobb hibákból és remélem, hogy látszik a fejlődés és egyre jobbnak találjátok a választékot és a kiszolgálást. Igyekszem a következő évben is sok újdonsággal előrukkolni és ha megengeditek leírom most, hogy mit szeretnék elérni egy év múlva. Kíváncsi vagyok megvalósul-e :)
  • szeretném ha elkészülne „A” műhelyem,
  • szeretnék minimum egy segítséget,
  • szeretném ha lenne időm heti két blog bejegyzésre (minimum),
  • szeretnék sokkal több tutorial-t készíteni,
  • a lényeg mégis az, hogy ezt a hangulatot szeretném megőrizni. Ha hasonlóan kedves és lelkesítő  leveleket kapok majd egy év múlva is akkor én ugyanilyen elégedett leszek, mint most vagyok :)
Mától kezdve jövő hét hétfőig  minden nap feltöltök egy fotót egy ajándékról, amire a Facebook-on és itt a blogban is lehet jelentkezni (lehetőleg csak egy helyen :). A sorsolás mindig másnap reggel 9 órakor van.
Az első ajándék ez a tárca lesz. Aki szeretné megnyerni kérem hagyjon egy hozzászólást. Holnap reggel pedig sorsolok.

56 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot kívánok! Remélem, hogy még sokáig folytatod, sokunk örömére!

    VálaszTörlés
  2. Boldog Szülinapot!Csak így tovább!Jó lenne nyerni ;)

    VálaszTörlés
  3. Tegnap kaptam meg Tőletek az első csomagomat.Nagyon elégedett vagyok...azt hiszem függő leszek!Boldog szülinapot! :)

    VálaszTörlés
  4. Boldogságos szülinapot a boltodnak Szilvi! :) Nagyon jól csinálod, további sok sikert hozzá! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon boldog születésnapot, és további sok sikert, a célok mihamarabbi elérését kívánom! :)

    VálaszTörlés
  6. Boldog szülinapot! Jelentkezem a játékra.:)

    VálaszTörlés
  7. Boldog Szülinapot! Csak így tovább, szerintem jó úton jársz! :)

    VálaszTörlés
  8. koccintunk, ki nem hagynánk:)

    VálaszTörlés
  9. Boldog szülinapot és további sok sikert kívánok!:) A "több tutorial"-ötletet pedig támogatom!:) Köszönjük!

    VálaszTörlés
  10. Boldog szülinapot! Szeretnék jelentkezni a játékra.
    Üdv. Éva

    VálaszTörlés
  11. Sok sikert kívánok az álmaid megvalósításához!

    VálaszTörlés
  12. Boldog szülinapot és kívánom, hogy sikerüljön megvalósítani a terveidet Szilvi!:)

    VálaszTörlés
  13. Boldog szülinapot és további sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon Boldog Szülinapot! A terveid megvalósulásához pedig sok sikert kívánok! :)

    VálaszTörlés
  15. Boldog szülinapot! Remélem az öt kívánság teljesül! :) És csak így tovább!

    VálaszTörlés
  16. Boldog szülinapot!:) és további sok sikert Neked!Teljesüljön minden kívánságod!:)

    VálaszTörlés
  17. Isten éltesse a boltodat jó sokáig! :) Kívánok továbbra is sok szép anyagot, és sok-sok elégedett vásárlót! :)

    VálaszTörlés
  18. Boldog szülinapot, remélem minden kívánságod teljesül ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok!!! További szép sikereket!
      (Bocsi, csak a válaszra kattintva tudok megjegyzést hagyni)

      Törlés
  19. Gratulálok és jelentkeznék a játékra is :-).

    VálaszTörlés
  20. Szia! Boldog szülinapot! Én itt a blogon jelentkezem a játékra :) üdv: Császár Boglár

    VálaszTörlés
  21. Boldog születésnapot kívánok én is! :))

    VálaszTörlés
  22. Boldog születésnapot kívánok! Gratulálok a bloghoz és a bolthoz is! Szeretek itt nézelődni, talán egyszer majd megtanulok varrni is:)

    VálaszTörlés
  23. Boldog szülinapot! Bár én még kezdő vagyok e téren de igyekszem!

    VálaszTörlés
  24. Gratulálok az első születésnaphoz!

    VálaszTörlés
  25. Nagyon boldog szülinapot, örülök,hogy van a bolt:)

    VálaszTörlés
  26. Nekem is nagyon tetszik!! Klassz a blogod és az üzleted is!
    Szeretném megnyerni!

    VálaszTörlés
  27. Boldog szülinapot! Cuki ez a kis tárca!

    VálaszTörlés
  28. Boldog szulinapot!
    En is szeretnek jelentkezni a jatekra. :-)

    VálaszTörlés
  29. Szeretném!
    Boldog szülinapot, minden jót kívánok! :)

    VálaszTörlés
  30. :) Boldog születésnapot, minden szépet, jót kívánok! :)

    VálaszTörlés
  31. Boldog szülinepot kívánok!! Ugye milyen jó érzés?? :))
    Szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  32. Boldog blogszülinapot :) Várom a sorsolást ;)

    VálaszTörlés
  33. Boldog szülinapot, kívánom, hogy elérd, amit szeretnél! Szeretnék élni a lehetőséggel :) Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  34. Ezt a csodás pénztárcát???Hú de jó lenne!!Köszönöm a lehetőséget a játékra.Mindig szívesen olvasom a blogod!

    VálaszTörlés
  35. Boldog szülinapot és további sok sikert kívánok:-D
    És szeretnék jelentkezni a játékra.köszi

    VálaszTörlés
  36. Nagyon édesek a dolgaid, kitartást továbbra is!!!

    VálaszTörlés
  37. Jajaj de nagyon aranyos pénztárca!
    Boldog szülinapot és sok-sok sikert!

    VálaszTörlés
  38. Én is szeretnék jelentkezni. :)

    VálaszTörlés
  39. Boldog szülinapot,imádjuk a dolgaidat:)))

    VálaszTörlés
  40. Boldog születésnapot!!! :D
    Szeretnék jelentkezni!! :)

    VálaszTörlés
  41. Szia!
    Van egy kis meglepim,nézz be hozzám.
    Rózsa
    www.rozsamuhelye-2010.blogspot.com

    VálaszTörlés
  42. Boldog szülinapot! Már több tárcát varrtam a Te szabásmintáidal és kapcsaival. Várom az újdonságokat. A dupla zárashoz nem találtam a szabásmintát.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...