2012. szeptember 15., szombat

A kis buggyosok

A hét elején mutattam a rózsaszín alapon pettyes, ráncolt, buggyos tárcát, amit a Kreatív Sarokba szánok. Miután megnyugodtam, hogy jó lesz a szabásminta csinálnom kellett még eggyet a tutorial miatt. Húztam, halasztottam a dolgot, mert azt gondoltam, hogy a kis pettyes a tuti befutó és a kockás közel nem fog olyan jól mutatni.
 
Hát azt hiszem nagyot tévedtem. Nekem személy szerint sokkal, de sokkal jobban tetszik a kockás verzió a pöttyösnél. Mutatom :)
 
... és így mutatnak ketten:
 
És most nekiállok a tutorialt összerakni ... :) 

3 megjegyzés:

  1. Nekem mindkettő tetszik,de ha választani kellene akkor a kockásra szavaznák :)
    Kiváncsian várom a tutorialt is :)

    VálaszTörlés
  2. Pöttyös...kockás...nekem mindegy! Nagggyon bejövős!! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...