2012. szeptember 13., csütörtök

TILDA - Vintereventyr

A Tilda rajongók és a gyönyörű textilek szerelmeseinek nagy örömére ma megérkezett a webshop-ba az új Tilda kollekció.
 
Bújtam kicsit a netet, de sajnos nem találtam infót arra vontakozólag, hogy mikor jelenik meg nálunk a könyv. Tudja valaki?
 

A külföldi blogokon azért találtam egy két fotót, amiket ízelítőnek szeretnék megmutatni, hogy egy kis képet kapjunk az új könyv hangulatáról. Szokás szerint szemet gyönyörködtető és igazán szeretnivaló :))
 
Eredeti forrás: We heart Dublin
 
 
 
 
 

És egy kis ízelítő az anyagokból amik már megvásárolhatóak a webáruházban:
 
 
 
 

2 megjegyzés:

  1. Helló Szilvi,

    Én vagyok a külföldi blog tulajdonosa, lol. Az eddigi tapasztalatok szerint nálunk szeptember végén fog megjelenni, eredeti nyelven. Magyarra fordítva nem tudom.... Meg kell jegyezzem, hogy nem vagyok megelégedve a magyar fordításokkal. Talán az angol könyvek sikerültek a legjobban.
    Ennek ellenére már nagyon várom. Imádom a diótörőt és tuti sok ajándékot készítek majd belőle a barátoknak és családomnak.

    Üdv,

    V

    VálaszTörlés
  2. Szia Szilvi!

    A szürke csoportból a jobb alsó létezik inverzben? Vagy szürke alapon fehérrel valami romantikus apró minta? Egy régi íves üveges szekrényt szeretnék felújítani és ezt képzeltem hátlapnak:) Köszi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...