2013. április 3., szerda

DIY ékszerek ~ I. rész

Az elmúlt hosszú hétvége időjárása rákényszerített sokunkat arra, hogy a lakásban ügyködjünk. Így most lelkiismeretfurdalás nélkül tölthettem az időt alkotással :) Már nagyon szerettem volna szép ékszereket csinálni, de a megvalósításhoz szükségem volt a gyöngyös dobozomra, amit még az "ikrek előtti idők"-ben gyűjtögettem telis teli. Egy kis kutatás után elő is került a padlásról, mutatom mik készültek :)
 
Mindig mondom, hogy nem bonyolult elkészíteni ezeket a kiegészítőket (remélem el is hiszitek, mert tényleg így van :) és az eredményre mindenki büszke lehet!
 
A gyűrű és a fülbevaló papír alappal készült. A ragasztás technikájáról ITT olvashattok. A nyakláncot nagyon könnyű összerakni. A kulcsot pici "C" karikával erősítettem a lánchoz, amellyet pár rózsaszín gyönggyel díszítettem. A gyöngyöket szerelőpálcára fűztem és így rögzítettem a lánchoz.
 
(Két hét múlva már nálunk is kapható lesz szerelőpálca és nem sokára gyöngyökkel is bővül a kínálatunk)
 
 
 
Hasonlóan egyszerű ez a kis madárkás nyaklánc. Csak egy kis levelet fűztem a "faágra" és megint szerelőpálcával tettem rá egy kis gyöngyöt. Igazán nem nagy munka.
 

A kedvencem ez a bájos nyaklánc. A díszítés is apró és a színe is visszafogott. Egy kis masni van rajta, a láncot pedig Swarovski kristálygyönggyel díszítettem, megint csak szerelőpálca segítségével.
 


A fotók hátterének a Tilda Country Escape papírkészletet használtam.
 

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek az ékszereid és külön köszi, hogy mindent hozzáférhetővé teszel ha valaki utánad akarná csinálni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...