2013. október 16., szerda

Csipke mintás ékszerek

Tegnap jutott eszembe, hogy a csipke mintás papíralapot még be sem mutattam itt a blogon és a FB-on sem. Nekifogtam hát és csináltam pár ékszert, mert ugye sokkal jobban mutatja a mintákat egy kész medál vagy gyűrű mint maga a papír alap. Remélem sikerül kedvet csinálni és Nektek is annyira tetszenek mint nekem.

Ezzel az alappal dolgoztam és az ovális változatával:


Az üveg lencsés medál, gyűrű és fülbevaló készítés egyszerű technikáját ITT olvashatjátok és láthatjátok.

Egy-egy nyaklánc vagy szett elkészítéséhez szükséged lesz egy fém alapra, papír alapra, üveg lencsére, ragasztóra és láncra, C karikára (a lánc összekapcsolásához). Ha még díszíteni szeretnéd akkor a papír alap színeihez válogass kedvedre gyöngyöket és szerelőpálcával fűzd bele a láncba őket. Mindent megtalálsz a FAB Textil webshop-ban, az ÉKSZER ALAP kategóriában. Mutatom szépen sorban mik készültek tegnap.

Egyszerű nyaklánc:

Nyaklánc hozzá illő gyűrűvel:

A láncot díszíthetjük a papír alaphoz passzoló gyöngyökkel, csupán pár szerelőpálcára lesz szükség.

A szerelőpálca hajlításának technikáját INNEN leshetitek el. Jelen esetben, ha láncba szeretnénk gyöngyöt fűzni, akkor csak meg kell hajlítani és lecsípni a felesleges hosszt. Nem szükséges a pálcára visszatekergetni.

A nyaklánchoz készíthetünk fülbevalót is.

A nyakláncot gyöngyökkel díszítettem. Az imént linkelt videón látható, hogyan kell a szerelőpálcát hajlítani és a pálcára visszatekergetni. 3 gyöngyöt készítettem el így és egy C karikára összefűztem őket, majd a láncra erősítettem a karikát.


Ez a rózsaszín-fehér csipkés nyaklánc lett a kedvencem :)

Az üveg lencse csodálatosan kiemeli az alatta lévő csipke mintát.

A következő szett is pár gyönggyel lett megbolondítva.

Imádom ezt a füstös csipkés képet, nekem nem hiányzott hozzá semmi plusz.

Végül következzen egy mutatós szett. Semmi cifra díszítés. A minta olyan szép, nem szerettem volna ha bármi elvonja a figyelmet róla.

Ha bárkinek kérdése lenne, hogy mit hol talál a webshop-ban vagy az elkészítéssel kapcsolatban kérdezne, keressen meg nyugodtan e-mail-ben: szfekete@gmail.com vagy itt megjegyzésben.

4 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan szép ékszerek! Finoman elegánsak, igazi nőcisek! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Szilvi!
    Ha valódi csipkét vagy más textilt szeretnék a lencse alá, akkor azt mivel lehet ráragasztani?
    Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andi,
      A textilt próbáltam már, erről itt találsz egy bejegyzést az új blogon: http://tetszikencsinaltam.blogspot.hu/2012/10/medal-alapok-es-textil.html
      Szilvi

      Törlés
    2. Köszönöm, nagyon részletes útmutatót kaptam! ;)
      Szuper a blog és az alkotások!
      Andi

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...