2014. január 30., csütörtök

Taft anyag & csatos tárca keret

Pár hete egy kedves vásárlóm jött csomagért és mikor megláttam a tárcáját, amit ő készített ... először is odavoltam a gyönyörűségtől, másodsorban pedig eldöntöttem, hogy ideje kilendülni a megszokott design textil vonalból (legalább egyszer :)

Kipróbáltam hát, hogy milyen taft anyagból tárcát varrni. A végeredmény csuda elegáns lett :)

A 12 cm-es íves kerettel dolgoztam és pink taft anyagot választottam (vettem többféle színt, ez a pink aránylag erősebb mint a többi). Ugyanúgy aláragasztottam közbéléssel mint a pamutvásznakat szoktam és egész jó volt vele dolgozni. A hiba talán ott volt, hogy egy olyan szabásmintát választottam ahol ráncolni kellett volna a felső ívet. Gondoltam, hogy ez nem fog menni, ezért hajtásokat tettem inkább, de még így is nagyon megszenvedtem mikor a tárca középső részét a keretbe varrtam. Izom munka volt.

Érdemes kipróbálni a taft anyagot tárca és kisebb táskák varrásához, mutatós darabok születhetnek. Javaslom, hogy egyszerűen szabott formákat válasszatok, ráncolás és hajtás nélkül :)

Tárca és táska kereteket ITT tudsz vásárolni.
A szabásmintát ITT találod.
A tárca elkészítéséhet segítséget ITT találsz.


Köszönöm P. Andinak az ötletet! :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...