2014. február 3., hétfő

Piroska ~ szabásminta 8 cm-es szögletes tárca kerethez

Múlt héten érkeztek új anyagok és olyan szeretni való a mintájuk, mindenképpen varrnom kellett belőlük gyorsan valamit :) Elsőnek egy kis tárca készült ... és ha már belevágtam szerkesztettem egy új tárca szabásmintát is.

 
Nem teljesen új, egy régi szabásmintát módosítottam. Őt:

Tudom, hogy nem szembetűnő a különbség :) Nem igazán értettem, hogy az eredeti tárcán miért van külön szabva alul egy téglalap a kiegészítő (piros) anyagból. Szerintem csak megbonyolítja a varrást. Tehát egybe szabtam a középső fő rész elejét és hátulját, és az oldalrészeket is megvariáltam amennyire kellett.

A webshop-ban kapható 8 cm-es szögletes keretekhez tökéletes a szabásminta mérete. Persze én a piros műanyag bogyós keretbe képzeltem el a tárcát, no meg is szenvedtem a bevarrással, mert a műanyagbogyós keretek egy leheletnyit kisebbek, mint a fém bogyósak és ezt nem gondoltam végig előtte. Javaslom, ha valaki a színes bogyós keretet szeretné használni, akkor a szabás előtt a szabásmintán hajtson be 1 cm-t középen. Így már biztosan jó lesz.

Miután összevarrtuk a középső részt az oldal részekkel a tárca elkészítésének a menete teljesen olyan mint a közkedvelt piros pötyis tárcáé.

A méretek:
Szélesség: 9,5 cm
Magasság: 10 cm (bogyóval)
Mélység: 3 cm

Kézzel felvarrható tárca/táska kereteket ITT tudsz vásárolni.

Elkészítési leírást fotókkal és részletes magyarázattal ITT találsz.

A szabásmintát INNEN tudod letölteni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...